Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile




Hangout With Them :') Enjoy but Ends with Trajedy :'(
Wednesday 14 March 2012 | 08:39 | 0 comments
Hello :) Assalammualaikum ... Seronok kan cuti sekolah? yeayy tapi boring lahh .. tatahuu nak buad ape dekat rumahh ... huhu 
Okayy aritu .. 13/3/2012 .. Nisa n My Buddies pergi hangout .. Enjoy sangat dear .. thankyouu .. And I'm Really-II sorry dekat Ain n kawan yang lain .. because kitorang last minute dear !! Harap girls tak kecik hati .. next time kita keluar okay ? after Our Exam :) sayang korang semuaa ..kitrorang keluar ni saja-II and celebrate birthday Aimie sekali .. teruslaahh :) senang walaupun birthday aimie isnin depan .. :p haha .. First-II kitorang pergi makan pizza .. EwahEwah .. sedap kan kita melantak ? hihi ... aimie sampai tak larat nak bangun lahh . hihi ..
Zana Captured pic ni .. tak cukup tangan nak tangkapkan pic kitorang berempat ... 

haha .. macam bebudak right ? ala ala sekali sekala jaa :*


Aimiee rawwrr so cute Aaaaum Aaauumm <3

Her innocent faces ... wkwkw so sweet ... 

abaikan aktiviti-II di belakang -.-
 lepas tu mama ni dah pay , dye pon balik .. and we starts our jurney pergi ke Watsons ... Arghh takde sale >.< nyampah .. before that my Busuk message .. dye kate jangan beli ape-II ....takde sale ... lagipun my mom bagi 50 je :( Masuk-II watson .. Alahaii ... Jatuh hati dengan cream ni .. tapi price 30 up .. Fikir-II dengan Aimie .. so Kitorang tak jadi beli .. huhu sad ohh .. cream tu elokk... it's okay nevermind. .. last-II pusing punya pusing .. nampak lipice .. Homaigott .. -.- i'm a lipice addict okay .. cari-II then jumpa satu ni .. warna dia pun cantik ! matching with my lips ... Haa ni tak mahal .. 13 ringgit ja .. then dah pay .. keluar pegi topup pulak .. tuptap 10 hinggit la jugak topap ... contact minah-II ni .. dah la mahall tak buad active ten >.< agaga ,, lepas tu usha pulak cover fone ... cover fone nisa yang purple tu dah patah :'( sukaa sangat cover tu sbb warna purple ohh .. <3 sukaaa ... Cari-II . dapat :) Kalini beli warna Coklat Pulak .. kebetulan fone nisa warna putih .. matching lah jugakkk ... Okay tu dah 8 ringgit .. erghh lepas topup Tuu T__T ... Okay then jalan-II pergi teman member cari-II barang .. Aimie Cari kasutt .. then kitorang masuk sweet choice .. alaa niat nak pergi beli spek .. yg bingkai besar warne hitam uhh .. just for snapping .. tapi tak ade .. hampe la kejap .. lepas tu jalan-II .. tangkap kejap gambar :p !! 
besar kann ? ehh kain teddy tu sedap tauu ,, sejuukk :D

dye sesat mehh kat kedai tu .. dye sorang aje tinggal .. 

rawrr ! don't play play .. i raawrrr youu 

this is aimie .. diaa cute bukann ? hihi sayaanng kau .. :*
Okay then lepas tu .. haaa rambang mate hamekk kau .. beli hairband 2 .. lepastu beli necklace hitam .. panjangg .. sekarang kan trend pakai shawl then pakai rantai .. so mengader nak ikut fesyen terkini kejap .. hihi ... Dah 14 hinggit ... Lepass tu .. haaa dah tinggal berape je .. beli air jelahh sambil jalan .. wkwkwkkw .. sungguh tak syok berjalan tanpa membawa duit yang secukupnya .. kan best kalau dapat credit card mama ;D hahahahha ... everytime swipe aje !! kikiki ... and then  kitorang lepak dekat KFC .. haha minum je kat sane .. tapi duduk berjam-II !! kitorang sembang-II .. rakam-II detik-II terindah .. ceewahh ,, 


Hihi Aimee catch my flying kiss !! 

pimples -.-' abaikan .. HAHA .. 

Kfc <3
Dataran <3
Air Milo Secawan Lagi Please ! Panas >.< 

<3 Both Of Us Pink .. Cuma Pink Nisa Dark :) 

HAHA another pose 'bebudak mintak aiskrim magnolia ' mane ade budak nak aiskrim 2kupang dah .. lalala~

L.O.V.E ... 
Yuhhuuu okay thats .. then kitorang pon dah taktahu nak lepak mane .. kitorang lepak pulak dekat dataran ....
lepas tu .. aimi pon balikk ... lepas aimie balik ... Okay sini la bermula ceritanya trajedi melanda ... Nisa , Syikin and Zana ... kitorang still lepak dataran .. lepas tu teibe-II ade sorang lelaki ni duduk tepi aku then say 'hai' .. kitorang bertige diam terus .. dalam hati aku Damnn ! apehal kau ni pegi belahh la '' lepastu dye tanye stay mane , sekolah mane .. satu pon kitorang tak jawab . then dye tanye ni name ape ni .. banyak-II kali .. aku erghh stress nyaa apehal mamat niehh nak tahuu sangatt haa haamekk !! aku pon cakap.. nisa,syikin,zana okay ?! lepastu dye repeat name kitorang bnyk-II kali .. sumpah aku serbasalah bagitahu name tu .. tp ishh serius bengang okay ? then my friend .. zana ..text me .. ''jom blah ' nisa tak tngu ape dah .. terus bangun terus blah ... mase aku bangun dye menjerit .. pangil aku -.- stupid youu damn!! lepas tu my friends follow aku .. aku ingt dye target kwn aku ni je..zana .. terus aku blah dye jalan mmg betul-II dekat dgn zana .. then zana lari dkat aku ... aku terus pgg zana .. tak lepas ... dye follow kitorang ..dye dgn sorang lg jantan .. kwn dye tu pgg fone .. aku nmpk mase nak tunggu syikin lintas jalan .. mamat tu snap gmbr kitorang dari jauh .. tak jauh sgt la..tp bukan dekat-II .. then zana ckp stop following us .. dye ttp ikut ..aku tarik zana n  syikin masuk satu kedai handfone ni .. alhamdulilah ramai orang kedai tu .. :) dye terus hilang mane tah .. then slowly kitorang keluar ..kitorang masuk dekat tempat ramai orang ..kitorang masuk hari-II .. nak kata pekan pb bukan besar mana ! tengah aku dkt dlm hari-II tu ..tgh smbang dgn dyorang .. dari jauh aku nampak mamat dua orang tu cross jalan nak lintas dtg sini .. gelabah aku tarik kawan aku naik atas .. nasib hari-II dua tingkat .. kitorang ingt nk nyorok dlm testing room .. tapi tak jadi ..aku rase dlm kedai hari-II tu semua org tgk kitorang .. sumpah gelabah sial ! mane tak takut orang tu cari korang sampai dlm kedai hari-II ... aku expect dye nmpk kitorang masuk hari-II kot ... lepastu dah sampai atas hari-II ... aku intai dari atas .. dya cermin kan ..boleh nampak orang bawah.. ya allah mengeletar aku nampak dyorang 2 dekat bawah tgh tgk-II .. dyorang xmasuk lagi .. last-II kawan aku tgk lagi sekali dah hilang .. damn !! aku tgk dari tangga .. dyorang otw naik ! mengelabah gilaa .. aku nak mintak tolong abg promoter tu sbb dye tgk kitorang gelabah siall ... dye mcm nak tnya kenape dgn kitorang .. tp kitorang pon mcm takut nak bagitau .. last-II mamat tu nampak kitorang sblum smpat kitorang mnyorok dlm fiitingroom ... terkejut doh .. dye tgk ramai org dkt atas.. dye ckap 'ehh jumpe lagi eh .. kitorang tak ikut korang la .. 'terus dyorang turun .. mase tu ..dkt tgn aku ade telefon and on the spot skali je aku touch fone aku tu .. My Super Hero lah yg aku nak call .. even dye jauh .. aku pon taktahu knape dye yg aku nak call .. sumpah takut gila ... mengeletar tangan okay !! lepastu abag promoter tu tgk je kitorang .. maybe dye nak tanye apehal .. kitorang taknak banyak cerita kitorang pon turun .. terus aku call mak aku suruh ambik kitorang dekat hari-II .. ya allah .. aku tak tahu la ape akan jadi if kitorang tak masuk dkt tmpat org awam ramai ... Thankful sangat kitorang selamat ... So far ni la perkare yg adventure bg aku . GILA LAH MAMAT DUA EKOR TUHH !! ergghhhhh ...... !! Okay thats all ..hati tengah membara teringat mamat sial tu .. erghh k goodnight  , Assalammualaikum ... 

Older Post | Newer Post